Pokémon HG/SS apuketju

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon HG/SS apuketju

ViestiKirjoittaja nobu » 24.05.2011 21:40

Mulla heräsi tänään sellainen kysymys, että saako Flashia enää mistään jos sen kadottaa kerran? Olin opettanut Flashin Ampharokselle, mutta opetin sen tilalle epähuomiossa toisen iskun eikä sitä enää löydy HM:istä. Kiitos etukäteen sille joka osaa auttaa. ;_;
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
nobu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.05.2011 21:46

nobu kirjoitti:Mulla heräsi tänään sellainen kysymys, että saako Flashia enää mistään jos sen kadottaa kerran? Olin opettanut Flashin Ampharokselle, mutta opetin sen tilalle epähuomiossa toisen iskun eikä sitä enää löydy HM:istä. Kiitos etukäteen sille joka osaa auttaa. ;_;

Flash ei ole (näissä peleissä) HM vaan TM. Se oli vain ensimmäisissä peleissä HM, muttei enää koska se ei ole välttämätön, nyt sen voi vaikka poistaa helposti uuden iskun tilalle. Flashin saa ostettua Goldenrod Cityn kauppakeskuksesta!
Flyffel

ViestiKirjoittaja nobu » 24.05.2011 22:37

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
nobu kirjoitti:Mulla heräsi tänään sellainen kysymys, että saako Flashia enää mistään jos sen kadottaa kerran? Olin opettanut Flashin Ampharokselle, mutta opetin sen tilalle epähuomiossa toisen iskun eikä sitä enää löydy HM:istä. Kiitos etukäteen sille joka osaa auttaa. ;_;

Flash ei ole (näissä peleissä) HM vaan TM. Se oli vain ensimmäisissä peleissä HM, muttei enää koska se ei ole välttämätön, nyt sen voi vaikka poistaa helposti uuden iskun tilalle. Flashin saa ostettua Goldenrod Cityn kauppakeskuksesta!

Oolrait, kiitos tästä! n_n
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
nobu

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.05.2011 16:41

Voisko joku ehottaa jtn hyvii pokemoneja mun tiimii. Mun nykyne tiimi: Scizor lv.100 (bullet punch, brick break, swords dance, x-scissor), Iron (Metagross) lv.100 (zen headbutt, meteor mash, earthquake,hammer arm), Tyranitar lv.87 (crunch, avalanche, earthquake, stone edge), Gyarados lv.83 (bite, waterfall, ice fang, dragon dance).
Viimeksi muokannut victini98 päivämäärä 31.05.2011 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
victini98

(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.05.2011 22:58

Magikarp. Mihin hemmettiin tarvit parempia pokeja, kun In-gamessa noilla pieksee Redin vasurilla ja koska nuo eivät ole EV-koulutettuja (?) niin niillä ei tee mitään kilpailullisessa.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Wemps

(: Kohti uusia tuulia.

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.05.2011 23:05

Wemps kirjoitti:Magikarp. Mihin hemmettiin tarvit parempia pokeja, kun In-gamessa noilla pieksee Redin vasurilla ja koska nuo eivät ole EV-koulutettuja (?) niin niillä ei tee mitään kilpailullisessa.

Ku pitäis hakata isoveli ja naapuri...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
victini98

(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

ViestiKirjoittaja Wemps » 27.05.2011 00:52

victini98 kirjoitti:
Wemps kirjoitti:Magikarp. Mihin hemmettiin tarvit parempia pokeja, kun In-gamessa noilla pieksee Redin vasurilla ja koska nuo eivät ole EV-koulutettuja (?) niin niillä ei tee mitään kilpailullisessa.

Ku pitäis hakata isoveli ja naapuri...

viewtopic.php?f=10&t=221
viewtopic.php?f=10&t=45
Siitä se lähtee. Jos leveltasauksella pelaatte niin aina vaan parempi, jos ette niin sitten ehkä mielummin pelaa tuolla tiimillä jollet halua alkaa grindaamaan / et omista läjää karkkeja.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Wemps

(: Kohti uusia tuulia.

ViestiKirjoittaja IhmeEpeli » 11.06.2011 16:54

Tarkotuksena ois haastaa iso-veljen tiimi pokemonissa SoulSilver vs. HeartGold ja itellä on toi HeartGold. Koko loppu tiimi on suunniteltu valmiiks mutten oo varma oisko täs parannettavaa ja oon aika varma et on. Joten jos tosa on on parannettavaa nii kartokaa ihmeessä mitä se ois. Se mun veli ei oo EV kouluttanu ja ei oo ees kunnon naturet joten pitäs olla tarpeeks hyvä. Pelataan toki 100lv pokeilla

Articuno

Attacks: Roost, Ice Beam, Blizzard, Water Pulse.
Nature: Modest
Item: NeverMeltIce
EVs: 182 HP / 252 SpA / 76 Spe
IhmeEpeli

ViestiKirjoittaja SnappiX » 11.06.2011 17:42

IhmeEpeli kirjoitti:Articuno

Älä nyt sentään hyvä ihminen pidä blizzardia ja ice beamia sama setissä.

Mutta itse suosittelisin tämmöistä:
Articuno@Leftovers
Nature: Timid
Evs:252HP/ 32 SpD/ 224 spe
-Subsitute
-Roost
-Ice Beam
-Toxic

Eli ideana on, että tulet sisään attackkiin josta otat vähän damagea ja sitten käytät subia kun vastustaja switchaa. Sitten vaan stallataan Toxic, Sub ja Roost combolla.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
SnappiX

(: Derpping :)

ViestiKirjoittaja IhmeEpeli » 11.06.2011 18:44

SnappiX kirjoitti:
IhmeEpeli kirjoitti:Articuno

Älä nyt sentään hyvä ihminen pidä blizzardia ja ice beamia sama setissä.

Mutta itse suosittelisin tämmöistä:
Articuno@Leftovers
Nature: Timid
Evs:252HP/ 32 SpD/ 224 spe
-Subsitute
-Roost
-Ice Beam
-Toxic

Eli ideana on, että tulet sisään attackkiin josta otat vähän damagea ja sitten käytät subia kun vastustaja switchaa. Sitten vaan stallataan Toxic, Sub ja Roost combolla.

Toi kyl kelpaa muttei ehkä veljee vastaa... se ei osaa pelata kilpailullista joten se ei switchaile ja sillä on pelkkii psycical ja special attackeja eli pelkkii damaa tekevii iskui joten toi combo ei ehkä saaata toimii... en oo varma. Jos laittasin sen tiimin poket ja iskut tähän loppuu nii siitä saattas olla jopa apuu.

Torterra
Attacks: Earthquake, Stone Edge, Energy Ball, Leaf Storm

Staraptor
Attacks: Brave Bird, Fly, Close Combat, Aerial Ace

Floatzel
Attacks: Aqua Jet, Waterfall, Crunch, Ice Fang

Lucario
Attacks: Aura Sphere, Extreme Speed, Dragon Pulse, Close Combat

Garchomp
Attacks: Crunch, Dragon Rush, Fire Fang, Earthquake

Palkia
Attacks: Spacial Rend, Draco Meteor, Surf, Earth Power
IhmeEpeli

ViestiKirjoittaja icewortex » 15.06.2011 20:55

Miten voi tasata levelit kun pelaa kaveria vastaan siel pokecenterin yläkerrassa?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
icewortex

(: Mhm.

ViestiKirjoittaja Luca » 26.06.2011 16:55

Mikä toi lv. 1 Dialga juttu on? Ja miten se tehdään? Ja mitä hyötyä siitä edes on?
Edit. Kiitos
Viimeksi muokannut Luca päivämäärä 28.06.2011 19:07, muokattu yhteensä 1 kerran
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Luca

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 27.06.2011 15:39

Kun vie fateful encounter arceuksen ruins of alphille, cynthia tulee. Sitten tapahtuu jotain, ja saat valita joko lvl1 dialgan, jolla on holdissa adamant orb, lvl1 palkian jolla on lustrous orb tai lvl1 giratinan jolla on griseous orb.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

D4rk3r

(: Yo.

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.06.2011 22:03

Tuo on myös ainoa tapa saada Griseous Orb HG/SS:ssä. Jos ei valitse lv. 1 Giratinaa, ei voi koskaan omistaa origin formissa olevaa Giratinaa HG/SS:ssä (koska sitä itemiä ei voi vaihtaa neljännen generaation peleissä).
Flyffel

ViestiKirjoittaja Teodor » 03.07.2011 14:03

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Tuo on myös ainoa tapa saada Griseous Orb HG/SS:ssä. Jos ei valitse lv. 1 Giratinaa, ei voi koskaan omistaa origin formissa olevaa Giratinaa HG/SS:ssä (koska sitä itemiä ei voi vaihtaa neljännen generaation peleissä).

Voi olla vähän tyhmä kysymys, mutta onnistuuke se sitten viidennen generaation peleissä? *?*

(Kysymys on periaatteessa väärällä alueella, mutta kun tuo nyt tässä mainittiin, niin :P
ShadowTeodor is here again... Only difference is that someone stole my shadow!

Soul Silver Friend Code: 1720-9660-5398
Platinum Friend Code: 4941-3612-9422
White Friend Code: 1807-1418-6385
Teodor

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.07.2011 14:43

Onnistuu. Vaihto ei onnistu neljännen generaation peleissä, koska Griseous Orbia ei ollut Diamond ja Pearlissä.
Flyffel

ViestiKirjoittaja Chiru » 04.07.2011 10:12

Tuli ongelmia (again). En pääse eteenpäin taaskaan, kun en oikein tiedä mitä täytyy tehdä. Ongelma on se, että ajattelin mennä Kantoon, mutta se naapurini estää minua. Ajattelin, että täytyisi napata tässä välissä Lugia, kun sieltä Whirl Islandilta tuli sitä meteliä, MUTTA olen haahoillut Whirl Islandilla puoli tuntiakin, mutta Lugia vaan ei ilmesty... Olen koittanut mennä leagueen, mutta siellä on se hyyppä edessä ja sanoo jotain, että on jonossa...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Chiru

(: Pastaaa~!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.07.2011 12:36

Chiru kirjoitti:Tuli ongelmia (again). En pääse eteenpäin taaskaan, kun en oikein tiedä mitä täytyy tehdä. Ongelma on se, että ajattelin mennä Kantoon, mutta se naapurini estää minua. Ajattelin, että täytyisi napata tässä välissä Lugia, kun sieltä Whirl Islandilta tuli sitä meteliä, MUTTA olen haahoillut Whirl Islandilla puoli tuntiakin, mutta Lugia vaan ei ilmesty... Olen koittanut mennä leagueen, mutta siellä on se hyyppä edessä ja sanoo jotain, että on jonossa...

Ensinnäkin, pääset Kanton pääosaan vasta kun olet päihittänyt Liigan. Ja silloinkin sinne mennään laivalla.
Lugia taas on melko hankala löytää, jos ottaa alusta alkaen väärän polun. Ensinnäkin pitää olla niin pitkällä että sinulla on Silver Wing. Tässä on video perille.
Ja liiga ei ole siellä missä luulet sen olevan. Siellä on Battle Frontier, joka sekin aukeaa vasta myöhemmin. Liiga sijaitsee Kantossa, ja sinne pääsee kun surffaa New Bark Townista oikealle ja menee routea runsaasti ylöspäin ja lopulta Victory Roadin läpi. Päästäksesi liigaan sinulla pitää olla kaikki kahdeksan merkkiä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Hikaru

(: Fabulous! :)

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.07.2011 12:53

Hikaru kirjoitti:
Chiru kirjoitti:Tuli ongelmia (again). En pääse eteenpäin taaskaan, kun en oikein tiedä mitä täytyy tehdä. Ongelma on se, että ajattelin mennä Kantoon, mutta se naapurini estää minua. Ajattelin, että täytyisi napata tässä välissä Lugia, kun sieltä Whirl Islandilta tuli sitä meteliä, MUTTA olen haahoillut Whirl Islandilla puoli tuntiakin, mutta Lugia vaan ei ilmesty... Olen koittanut mennä leagueen, mutta siellä on se hyyppä edessä ja sanoo jotain, että on jonossa...

Ensinnäkin, pääset Kanton pääosaan vasta kun olet päihittänyt Liigan. Ja silloinkin sinne mennään laivalla.
Lugia taas on melko hankala löytää, jos ottaa alusta alkaen väärän polun. Ensinnäkin pitää olla niin pitkällä että sinulla on Silver Wing. Tässä on video perille.
Ja liiga ei ole siellä missä luulet sen olevan. Siellä on Battle Frontier, joka sekin aukeaa vasta myöhemmin. Liiga sijaitsee Kantossa, ja sinne pääsee kun surffaa New Bark Townista oikealle ja menee routea runsaasti ylöspäin ja lopulta Victory Roadin läpi. Päästäksesi liigaan sinulla pitää olla kaikki kahdeksan merkkiä.

AI siis joo, sori tarkotin battle frontierii... Mä oon tyhmänä vaan juoksennellut ympäri Whirl Islandia ja haaskannut aika paljon aikaa *lala* Mut kiitos, auttoi paljon... Taidanpa mennä kössimään Nintendoani veljeltä, joka on ottanut JÄLLEEN sen ilman lupaa (Nintendo on minun...)
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Chiru

(: Pastaaa~!

ViestiKirjoittaja Sherlock » 24.07.2011 15:12

Onko noissa peleissä sitä tyyppiä joka kertoo paljon EV:tä popella on?
Ja jos on niin missä.
Sherlock

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit