Valvoja: pikanoob
lotad kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä kun on löytänyt kaikki ''seven sages'' hemmoo. Poliisi sanoi jotain Lord N:stä.

lotad kirjoitti:Entä mihin tarvitaan master ballia??

Mewtwolover kirjoitti:Sillä on kätevä napata jokin leguista jos ei jaksa alkaa ensin heikentämään sitä ja sitten pommittamaan sitä joillain heikommilla palloilla.
NekoHennuli kirjoitti:Itsellä tuli muuten mieleen sellainen asia, kun eilen tuossa kehittelin Deerling-nelikkoani (Spring, Summer, Autumn, Winter), ja sain Spring-Deerlingin kehitettyä Sawsbuckiksi. Mutta kun nukuin yön yli ja otin nyt aamulla pelin kouraan, olivat Summer ja Autumn muuttuneet Winteriksi, eli Winter-Deerlingejä oli kolme?! Mistä moinen?
dragonair kirjoitti:voiko black and whitessä saada pichulle,pikachulle tai raichulle volt tacklen jos voi miten?

lotad kirjoitti:Mitä" rare bonella " voi tehdä?
Darkkis kirjoitti:Voiko joku vahvistaa sen, että Masuda Method toimii näillä pokeilla:
Ditto, nappasin itse
Vulpix, vaihdoin GTS Negotationsin avulla ja vaihtaja on Unity Towerin mukaan saksalainen
OshaFan kirjoitti:Ihan pakko tietää: Olen saanut sellaisen käsityksen, että Pokémonille saa kaikki EV:t vasta, kun se on sata levelinen. Minulla on Zangoose, jolle kehitin Speediä.
Sain sille kaikki 255 EV:tä, vaikka se on vasta 56-levelinen?
Jolly, Zangoose, 31 Iv: 173 Speedit?
JayEm kirjoitti:OshaFan kirjoitti:Ihan pakko tietää: Olen saanut sellaisen käsityksen, että Pokémonille saa kaikki EV:t vasta, kun se on sata levelinen. Minulla on Zangoose, jolle kehitin Speediä.
Sain sille kaikki 255 EV:tä, vaikka se on vasta 56-levelinen?
Jolly, Zangoose, 31 Iv: 173 Speedit?
Blackissä ja Whitessä voi EV-kouluttaa jopa 100-levelisenä. Ennen statit näkyivät vasta lv upissa, mutta nykyään ne tulevat suoraan statteihin. Eli jos Blackissä tai Whitessa Zangoozelle koulutit 255 Speed EVtä, ne näkyvät suoraan sen speed-statissa.
Zhaituki kirjoitti:dragonair kirjoitti:voiko black and whitessä saada pichulle,pikachulle tai raichulle volt tacklen jos voi miten?
Et voi itse blackissa ja whitessa koska ei ole light ball nimistä kamaa. Sinun täytynee siirtää se 4. genin peleistä..... siis joku noista joka osaa jo valmiiks volt tacklen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa