Haganeproductio kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Kattelin tätä mekanismia et millä nää vanhat saa siirrettyä nii ainoana ne tyrkyttää tätä Pokemon Bank juttua. Mitenkä tuo, nyt kun se tulee 27. Joulukuuta, niin tuleeko tuo free 30 day trialina suomeenkin vai pitääkö ruveta maksamaan jollakin ihme mekanismeilla kun en nyt pankkikortteja tai muita omista.
Huhujen mukaan tuo triali koskee ihan kaikkia maita. Ja jos pankkikorttia yms. ei omista, Gamestopeista saa prepaid-kortteja. En nyt muista minkä suuruisia ne ovat, mutta jos sellaisen ostaa niin ei tarvitse muuta kuin laittaa kortin koodi eShop:iin ja sinne rapsahtaa kortin arvoinen summa rahaa käytettäväksi.
Itse olen ostanut kaikki e-shop pelini noilla prepaid-korteilla. Älyttömän helppo tapa. Kortteja on ainakin 25€ ja 50€ arvoisena. Pienin oli kai 15€ mutta en yleensä enää osta niitä, enkä ole nähnyt niitä Turun GameStopissa vähään aikaan.
Ja jos et pääse GameStoppiin hakemaan, olen ennenkin hakenut muille kortteja. Pyydä jos tarvit apua niin autan kyllä.
täytyypä käydä kokeilemassa

Sekin paikka kaikki muut päivät paitsi sunnuntaina avoinna, mutta torstaisin on itse pokemon liiga siellä.